Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar

Valilikler

T.C. Bolvadin Kaymakamlığı
T.C. Bolvadin Kaymakamlığı
T.C. Bolvadin Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • BOLVADİN
  • MAHALLİ İDARELER
    Bolvadin Belediyesi Dişli Belediyesi Özburun Belediyesi Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    Etkinlik Paneli Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Projeler
  • İLETİŞİM
°C
27
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Bolvadin Tarihçesi
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
  • BOLVADİN
  • MAHALLİ İDARELER
    • Bolvadin Belediyesi
    • Dişli Belediyesi
    • Özburun Belediyesi
    • Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    • Etkinlik Paneli
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Projeler
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Etkinlik Paneli
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Etik Komisyonu

İlçe Nüfus Müdürlüğü

BOLVADİN İLÇE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ
 
KURUMUN TARİHÇESİ
         Nüfus  hizmetleri “ kişinin kişisel ve medeni durumuna, vatandaşlığına ve bunlarda meydana gelebilecek değişikliklere ait olaylar ile yerleşim yeri adresinin belirlenip saptanması, pasaport düzenlenmesi ve sürücü belgesi ilk kayıtları almak ile mevcut olanları yenilemek, bu amaçla düzenlenmiş form, tutanaklar ile kağıt ve elektronik ortamda tutulan kütüklere aktarılması, korunması ve istenildiğinde ilgililere ve resmi kuruluşlara verilmesi veya elektronik ortamda paylaşılmasına” ilişkin hizmetlerin tümüdür.
         Osmanlı imparatorluğunda 19. Asrın ikinci yarısına gelinceye dek şahsi hal olaylarına ilişkin herhangi bir kaydın tutulduğuna dair açıklamaya rastlanmamaktadır. Gülhane Hattı Humayunu ile başlayan idari ıslahat  dolayısıyla, her şeyden önce vergiye esas olacak emlak ve “nüfusun” yazılması zorunluluğu ortaya çıkmıştır. Vergileri düzenlemek için de sancak ve kazalara birer “ Emval muhasılı” atanmış ve yanlarına birer de nüfus katibi verilmiştir. Bu görevliler, kendilerine verilen talimata göre nüfus yazım işine girişmişler ve hiçbir ayırım yapmaksızın herkesin isim ve şöhretini bir deftere kaydetmişlerdir. Bu kayıtlar, hukuki anlamda bugünkü nüfus kütüklerinden oldukça farklı bir niteliğe sahiptirler.
         Esasen Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün tarihsel gelişimi, İçişleri Bakanlığının kuruluş ve gelişmesiyle çok yakından ilgilidir. Önce 1836 yılında “ Umuru Mülkiye Nezareti” adı altında kurulan ve daha sonra 1838 yılında “Dahiliye Nezareti” olarak adı değiştirilen bu nezarete bağlı olarak nüfus hizmetlerini yürütmek üzere 1884 yılı ekim ayında “Nüfusu Umumiye Müdüriyeti” kurulmuştur. Bu Genel Müdürlüğe 1889 yılında “Sicili Nüfus Ahali İdarei Umumiyesi” adı verilmiş ve asıl hizmetinin yanında pasaport kalemi, mürur kalemi, vilayet kalemi, dersaadet kalemi gibi alt kademelere ayrılarak yapılanmıştır.
         İlk “Genel Nüfus Yazımı” 1905 yılında yapılmıştır. Bu yazımda elde edilen kayıtlardan ilk nüfus kütükleri düzenlenmiştir. Bundan sonraki aşamayı, nüfus kütüklerinin güncelliklerinin sağlanması ve bu kayıtlara dayanılarak nüfus cüzdanı verilmesi işlemi oluşturmaktadır. Nüfus kütükleri; nüfus esas defteri, vukuat defteri olmak üzere birbirini bütünleyen iki ayrı unsurdan meydana 
Gelmiştir.
         Nüfus kütüklerinin tutuluşuna ilişkin ilkeler ise; nüfus kütüklerine yalnızca Türk vatandaşlarının kaydedilmesi, kütüğe kayıt edilirken ikamet edilen yerin esas alınması, kayıt sırasında “Şecere” düzenine özen gösterilmesi, kütükte her aileye bir bölüm (hane) ayrılması, kişinin kimliğine ilişkin bilgiler yanında mensup oldukları dini, mesleğini, sanatını, okur-yazarlık durumunu ve bedensel özürlerini de kapsaması, kütüklerin yazımında Arap harf ve sayıları ile tarihlerinin yazımında hicri-kameri ve şemsi takvim esasının kullanılması, misafir nüfus durumunda bulunanların, misafir defterine kaydedilmekle birlikte yerli kayıtlı oldukları yer nüfus idarelerine bildirilmesi, nüfus kayıtlarını yalnızca mahkeme kararı üzerine düzeltilebilmesi ve değiştirilebilmesi, doğum, ölüm ve yer değiştirme işlemleri için muhtarlarca verilecek belgelerin, evlenme ve boşanma işlemleri için imam, papaz veya haham tarafından verilecek belgelerin kullanılması, bütün işlemlerin amir ve savcı tarafından denetlenmesi biçiminde tespit edilmiştir.
         Bu ilkelerin uygulanması sürerken, Dahiliye  Nezareti Merkez Örgütünün 1913 tarihli Tüzükle yeniden düzenlenmesi üzerine nüfus hizmetlerini yürütmekle görevli olan Genel Müdürlüğe “Nüfus Müdüriyeti” adı verilmiş ve  görevleri de “Devletin nüfus işlemlerine ve Bakanlığın bununla ilgili yazışmalarını idare ve icra etmek ve nüfus istatistiklerini düzenlemek ve nüfus yazımı yapmak” olarak belirlenmiştir. Nüfus idarelerinin köklü bir biçimde düzenlenmesi aynı yıl 1913 tarihli “ Sicilli Nüfus Kanunu” ile 02/04/1914 tarihli “Sicilli Nüfus İdarelerinin Teşkilatı ile Memurların Vezaifini Mübeyyin Nizamname” ile nüfus idarelerinin kuruluş ve görevleri toplu bir biçimde ele alınarak düzenlenmiştir.
        Sicilli Nüfus Kanununun 17. Maddesine göre her 10 yılda bir kez “Genel nüfus yazımı yapılması gereklidir” hükmüne rağmen Cumhuriyetten önce veya sonra öngörüldüğü bir şekilde nüfus yazımı yapılmamıştır.
         Cumhuriyetten sonra çıkarılan “ Nüfus Sicilli Zayi veya Muhtelik olan Konularda Yeni Sicil Tesisini Mübeyyin Talimname” ile yanan, yıpranan veya kaybolan kütüklerin yeniden düzenlenmesi esas alınmıştır.
         3705 sayılı Nüfus Yazımı Deneme Kanunu 14/07/1939 tarihli Resmi Gazete de yayımlanmıştır. Kanun ile nüfus yazımında uygulanacak yöntem, biçim belirlemek için, yurdun değişik kısımlarında nüfus yazımı yaptırmak üzere İçişleri Bakanlığına yetki verilmiştir. 3705 sayılı Nüfus Yazımı Deneme Kanununa göre genel bir yazım yapılmamıştır. Sadece yanan, yıpranan, doğal afet nedeniyle yapılan yazımlardan mevzii olarak gerçekleştirilmiştir.
         24/02/1972 tarihinde 1543 sayılı Genel Nüfus Yazımı Kanunu kabul edilmiş ve 1543 sayılı Kanunun Uygulanmasına ilişkin Yönetmelik ise 14 Temmuz 1978 tarihli ve 16346 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmıştır. 1543 sayılı Kanunun hükümlerine göre de Türkiye’ de genel bir nüfus yazımı yapılmamıştır. Daha önce olduğu gibi ancak yanan, yıpranan nüfus aile kütükleri yersel yazım suretiyle yenilenmiştir.
         05/05/1972 tarihinde 1587 sayılı Nüfus Kanunu yürürlüğe girmesi ile birlikte 19 Eylül 1975 tarihinde ve 15361 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Nüfus Kütüklerinin Yenilenmesine İlişkin Yönetmelik Hükümlerine göre nüfus kütükleri  yenilenmiştir.
         743 sayılı Türk Kanunu Medinisi yürürlükten kaldırılarak yerine 01/01/2002 tarihinde 4721 sayılı Türk Medeni Kanununun yürürlüğe girmesi ile 1587 sayılı Nüfus Kanununda değişiklik yapma zorunluluğu doğmuştur. 29/04/2006 tarihinde 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununun yürürlüğe girmesi nedeniyle 1587 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu yürürlükten kaldırılmıştır.
        Bolvadin de Nüfus İşlemleri Başmemur, Nüfus Katibi , Tescil Memuru ve Hizmetli ile yürütülmekte iken  daha sonra kadrolar Nüfus Müdürü, Nüfus Şefi, Nüfus Memuru, Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmenleri ve Hizmetli kadroları ile hizmet verilmektedir.
         İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlükleri ile İlçe Nüfus Müdürlüklerinin Görev, Yetki ve Sorumlulukları Hakkında Yönergenin ;
            İlçe nüfus müdürlüğü
            MADDE 12- (1) İlçe nüfus müdürlüğü, nüfus müdürünün yönetiminde yeteri kadar şef ve memurdan oluşur. 12 inci  maddesine göre; Bolvadin İlçe Nüfus Müdürlüğü 1 adet Nüfus Müdürü, 1 adet Nüfus Şefi, 6 adet Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni ve 1 adet  Hizmetli kadrosu tahsis edilmiştir.
İlçe nüfus müdürlüğünün görevleri
MADDE 13- (1) İlçe nüfus müdürlüğünün görevleri aşağıda belirtilmiştir:
a)  Görev çevresi içerisindeki nüfus, vatandaşlık, evlendirme ve adrese ilişkin işlemleri mevzuat çerçevesinde düzgün bir biçimde yürütmek,
b) Nüfus olaylarına ilişkin tutanakların düzenlenmesi, yasalara uygun şekilde aile kütüklerine işlenmesi ve her yıl sonunda özel kütük haline getirilmesini sağlayarak muhafaza edilmesine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
c)  Görev çevresindeki nüfus olaylarını izleyip kütüklere geçirilmesini sağlayıcı tedbirleri almak,
ç)  Cezai kovuşturmayı gerektiren halleri ve mutlak butlanla malûl olan evlilikleri o yerin Cumhuriyet savcılığına bildirmek,
d) 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununda belirlenen esaslara göre kayıt örneği ve yerleşim yeri belgesi veya bilgi vermek,
e)  Devletimizin taraf olduğu uluslararası sözleşmeleri uygulamak,
f)  Nüfus müdürlüğünün denetimine ilişkin raporları değerlendirerek gerekli işlemleri mevzuata uygun biçimde, zamanında yapmak,
g) Nüfus, vatandaşlık ve evlendirme hizmetlerinin daha etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi için halkla ilişkileri düzenlemek ve halkın bu hizmetlere katkısını sağlamak amacıyla gerekli girişimlerde bulunmak,
ğ) Nüfus cüzdanı, uluslararası aile cüzdanı ve  mavi kart düzenlemek,
h) Nüfus müdürlüğüne gönderilen ödeneklerin kullanılması, tahakkuku ve taşınır iş ve işlemlerin mevzuata uygun olarak yapılmasını sağlamak.
ı)  Yasalarla verilen diğer görevleri yapmak.
J) 676 sayılı Olağanüstü Hal Kapsamında Kararname ile Emniyet Genel Müdürlüğünce Yürütülen pasaport ve sürücü belgesi hizmetlerine ilişkin iş ve işlemler Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünce yürütüleceği, 02/04/2018 tarihinden itibaren pasaport ve sürücü belgelerini  vermek,
İlçe nüfus müdürünün görev, yetki ve sorumluluğu
MADDE 14- (1) İlçe nüfus müdürünün görevleri aşağıda belirtilmiştir:
a)  Hizmetlerin yasalara uygun olarak yürütülmesini sağlamak,
b) Nüfus kütüklerinin düzgün bir şekilde tutulmasını, güncelliğini ve muhafaza edilmesini sağlamak, tutanak ve dayanak belgelerini onaylamak,
c)  İlçe nüfus müdürlüğünü temsilen mahkemelerde bulunmak veya yerine bir memuru görevlendirmek,
ç)  Memurlar arasında işbölümü yapmak, çalışmalarını izlemek ve denetlemek,
d) Denetim raporlarını değerlendirmek ve gereğini yapmak,
e)  Kendisine bağlı personelin atanmasına ilişkin tekliflerde bulunmak,
f)  Personele yetkisi içindeki disiplin cezasını vermek, daha ağır cezalar ile taltif ve takdirname için teklifte bulunmak,
g) Personelin özlük işlem dosyalarını tutmak.
ğ) İdari para cezalarına ilişkin işlemleri yapmak.
h) Tahakkuk, ayniyat ve diğer işleri yapmak.
ı)  Nüfus, vatandaşlık ve evlendirme hizmetlerinde Kaymakamın danışmanlığını yapmak,
i)  Yasalarla verilen diğer görevleri yapmak.
(2) İlçelerde ilçe idare şube başkanı olan ilçe nüfus müdürü, biriminin genel idaresinden ve denetlenmesinden, nüfus, vatandaşlık, evlendirme ve adrese ilişkin işlemlerin mevzuata uygun olarak düzenli bir şekilde yürütülmesinden, haberleşmelerin ve kendisine verilen görevlerin zamanında, verimli ve etkin bir biçimde yerine getirilmesinden ve nüfus kütüklerinin düzgün bir şekilde tutulup muhafaza edilmesinden, nüfus memurlarının her hangi bir sebeple vazife yapamadıkları veya görev başında olmadıkları zamanlarda bunlara ait işlerin yapılmasından merkez ilçelerde il nüfus ve vatandaşlık müdürüne, diğer ilçelerde kaymakama karşı sorumludur.
İlçe nüfus müdürlüğünde görevli şefin görev, yetki ve sorumluluğu
MADDE 15- (1) İlçe nüfus müdürlüğünde görevli şefin görevleri aşağıda belirtilmiştir:
a)  Kendisine bağlı olan büro, bölüm veya servisi yönetmek,
b) Nüfus müdürünce görevlendirilmesi halinde, nüfus müdürlüğünü temsilen mahkemelerde hazır bulunmak, nüfus ve aile cüzdanları ile mavi kartları, nüfus kayıt örneklerini ve diğer formları onaylamak,
c)  İşbölümünde belirtilmesi halinde, memurlara verilen tüm görevleri yapmak,
ç)  Tahakkuk ve ayniyat ile nüfus müdürü tarafından kendisine verilen diğer görevleri yapmak.
(2) Şef, iş ve işlemlerin mevzuata uygun olarak yürütülmesinden, kendisine verilen görevlerin zamanında, verimli ve etkin bir şekilde yerine getirilmesinden ve nüfus kütüklerinin muhafaza edilmesinden, nüfus memurlarının her hangi bir sebeple vazife yapamadıkları veya görev başında olmadıkları zamanlarda bunlara ait işlerin yapılmasından nüfus müdürüne karşı sorumludur.
            Veri hazırlama ve kontrol işletmeninin görev, yetki ve sorumluluğu
MADDE 16-(1)Veri hazırlama ve kontrol işletmeninin görevleri aşağıda belirtilmiştir:
a)  Nüfus olaylarına ilişkin form ve tutanakları düzenlemek,
b) Nüfus ve aile cüzdanları ile yerleşim yeri belgesi ve mavi kart düzenlemek,
c)  İlgili diğer mevzuat hükümlerine uygun olarak yetkililerce düzenlenmiş tutanak, belge, resmi senet ve mahkeme ilamlarına dayanarak nüfus olaylarını aile kütüğüne işlemek,
ç)  İşlemlerle ilgili yazışmaları hazırlamak, dosya ve kütükleri tutmak,
d) Askerlik yükümlülüğü altında olanların vatandaşlıkla ilgili olaylarını, ölüm ve kayıt kapama ve taşımaya ilişkin olaylar ile ad, soyadı, yaş ve kayıt düzeltmelerini süresi içinde ilgili askerlik şubesi başkanlığına bildirmek üzere gereken işlemleri yapmak,
e)  Vasiyetnamesi olanlarla, çocuksuz ölenlerin ilgili kurumlara zamanında bildirilmesi için gerekli işlemleri yapmak,
f) Vesayet ve çocuk mallarının korunması için mahkemelere bilgi vermek,  
g) Resmi kurum ve kuruluşlar ile kişiler tarafından istenen nüfus kayıt örneklerini çıkarmak ve yetkili kişinin onayına sunmak,
ğ) İdari para cezalarına ilişkin işlemleri yapmak,
h) Tahakkuk ve ayniyat işlemlerini yürütmek,  personel özlük dosyalarını tutmak.
ı)  Nüfus müdürü ya da şef tarafından kendisine verilen diğer görevleri yapmak.
(2) Veri hazırlama ve kontrol işletmeni, kendisine verilen görevlerin yasalara uygun olarak zamanında ve düzenli bir şekilde yürütülmesinden, kendisine teslim edilen nüfus kütüklerinin muhafaza edilmesinden, bunlar üzerindeki silinti, kazıntı ve usulsüz kayıtlardan nüfus müdürüne karşı sorumludur.
            Sözleşmeli personelin görev ve sorumluluğu
MADDE 17- (1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak Genel Müdürlükte görevlendirilen personel, görev ve unvanlarına göre çalıştırıldıkları birimde verilen görevleri yerine getirmekle yükümlüdür.
(2) Sözleşmeli olan personel, yaptığı görevler itibariyle sıralı amirlerine karşı sorumludur.
(3) Sözleşmeli olan personelin çalışma saat ve süreleri, Devlet memurları için saptanan çalışma saat ve sürelerinin aynıdır. Ancak, haftanın belli gün ve saatlerinde kısmi zamanlı olarak çalışanların saat ve süreleri, Devlet memurları için saptanan çalışma saat ve süreleri esas alınarak kurumca belirlenir.
 
İlçe Nüfus Müdürlüğü Kamu Hizmetleri Standardı
 
 
 
 
 
en book.
 
Abdil YAŞAYACAK
İlçe Nüfus Müdürü
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar Valiliği
  • Resmi Gazete
Konak Mahallesi İstasyon Caddesi Hükümet Konağı Bolvadin/Afyonkarahisar
0 272 611 2391
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız